6 sierpnia 2012

002. Girl Just WANNA HAVE FUN!

Ciagle mi ta piosenka łazi po głowie! Chce się od niej uwolnić!
Pytałam się Pati co ma być w notce. Nie pomogło mi :(. ZA TO JĄ KOCHAM ♥
Dlatego ta notencja jest dla niej ;*
Dziś obrazki. Tylko pięć, ale jestem TAAAAAKA leniwa że normalnie -,-
Następnym razem downloady albo sesja, obiecuję.





Aha, i ciągle informuję was o nn, ponieważ, niestety, nikt nie podchwycił mojego pomysł. Szkoda, bo to wygodniejsze niż spam (DOBRY SPAMIOR NIE JEST ZŁY ♥), ale bum.
Już zapomniałam co miałam pisać.
Tururururuuruuururu.
Dobra, pa, bo ja tu już chyba głupawy dostaję XD

33 komentarze:

  1. OOOOO SZE JA? SZE CO? MILKI ŁEJ? :33333333333333333333333333333333333333333333 TEŻ CIE KOchAm

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę być informowana ;D

    NN// fioletowykwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm śliczne obrazki a wygląd bloga po prostu obłędny :D !ja powiem ci szczerze, że blogspota nie ogarniam... więc przepraszam za moją tępość XD desimetto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥ dzie tępość jesteś mondra ^,^

      Usuń
  4. ajajajjajaaj <33 jakie śliczności. następna notka dla mnie <333 xd .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe obrazki ;> Sory, że wcześniej nie napisałem, ale nie byłem w domu i nie miałem kompa :) Świetnie, że wróciłaś! Nie zmieniam już na razie żadnych adresów blogów od nikogo, bo w najbliższym czasie przechodzę na blogspota nareszcie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, wreszcie będziemy już tu wszyscy (chyba już wszyscy, nie? xd);ppppp

      Usuń
  6. Swego czasu grałam.. :) a nawet żyłam tym heehe czasem wracam do nichh ale już o wiele rzadziej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne. *-* pobieram 3 do nowego postu. DIVINE-SIMS

    OdpowiedzUsuń
  8. Megaśne . <3 Zapraszam do mnie . ;pp histeryczka-to-ty.blogspot.com Czekam na kolejną notatkę . c:

    OdpowiedzUsuń
  9. a przepraszam, w sumie zotawiłam tego bloga, bo po prostu nie mam czasu na niego, a na blogspocie jak wspomniałam - nie znam się za bardzo, a antyspam jest już od początku znaczy od założenia, bo nic nie zmieniałąm w ustawieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne obrazki ;D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja stawiam na jakość, a nie ilość:3 dlatego te obrazki są śliczne dla mnie, chociaż szkoda, że takie trochę małe :C
    [truesims].

    OdpowiedzUsuń
  12. a tak poza tym dziękuje za tą wyczerpującą instrukcję <3 teł to blogspotowych używam, bo w sumie podobają mi się xd ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Na CometSims.blogspot.com pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zależy Ci na naszej znajomości, czy bardziej na komentarzu? To, że nie komentuje Twojej notki nie oznacza, że jestem na Ciebie zła. Nie mam nastroju teraz komentować notek i trochę mam też innych spraw... Blog to nie wszystko. Nadal Cię lubię. :* Przepraszam za nieobecność, cudne obrazki. Pobiorę do następnej notki! Śliczny wygląd bloga i tło! Pozdrawiam. pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem :) Nie uraziłaś mnie. <3 Wszystko jest ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie cudne obrachy!! Sindi Lałper jest fajowa! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie NN //fioletowykwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ano tak xD debil ze mnie xD a nie możesz ich sama powiększyć ? bo ja zawsze klikałam na obrazek i dawałam oryg. rozmiar, a był chyba o 20 pikseli szerszy niż twoje obrazki xd

    OdpowiedzUsuń
  19. NN na sim--diary, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Blog-Sims pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne fotki~! Profesjonalne :) Zapraszam do mnie :)
    Dodaje się do obserwowanych ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne obrazki i nagłówek *_______________* Pozdrawiam {simseen.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie, że możesz być jurorem, ale o tym kto nim zostanie przesądzi się w losowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na http://simservice.blog.onet.pl/ nn z informacją o przenosinach. W związku z tym zapraszam na jego kontynuację http://royalsims.blogspot.com/, nareszcie się przeniosłem :) Pozdrawiam, kiedyś TheTomuland! :D

    OdpowiedzUsuń