9 września 2012

~ 8 ~ Nic specjalnego, taka tam notka.


Przepraszam że tak długo nie pisałam :( Jestem taka zła i niedobra, nawet nie pokomentowałam wszystkich waszych blogów :-( Mam lekkie zawirowania w życiu, nowa szkoła, same żule, najgorsze jest to, ze jeden z tych żuli mi się podoba ;c Nie ogarniam nauczycieli, nie jestem pewna co do intencji mojej nowe przyjaciółki... Spoko, naukę przeżyję, powiem wam że nawet lubię się uczyć, ale w szkole oprócz nauki jest jeszcze milion innych rzeczy ;c Dlaczego to jest takie skomplikowane? Mam dosyć. Nawet nie wiedziałam, co mam dać do tej notki, cierpię na brak simowej weny, znowu nie chce mi się grac w simsy, nie chce mi się prowadzić tego bloga, nie chce mi się nic. Nawet nie chce mi się grafikować, w ogóle wracam ze szkoły padnięta, jest już późno, jestem głodna (bo mam takie koleżanki które na tyle dbają o linię że płacą za obiady ale na nie nie chodzą, a ja nawet nigdy na tej stołówce nie byłam, sama tam nie trafię -,- a jeść kanapkę to wstyd, pfff) i jedyne co chcę to iść spać. Możliwe, że edytuję tą notkę, także wyczekujcie, ale nie obiecuję ;c No ale downloadów nie dam, bo nigdy nie potrafię nic ciekawego znaleźć, grafiki nie dam, bo nie mam weny, rodzinki nie dam, bo nie chce mi się grać w simsy. Ehhh...

12 komentarzy:

  1. moje biedactwo ;c nie rób nic na siłę <33333 i jedz te kanapki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, na pewno wszystko się wkrótce ułoży, jak zawsze! :) Wena sama nadejdzie, wyczekuj xd Aj tam, jedz kanapki i się nie przejmuj! Nie Twoja wina, że masz takie dziwne koleżanki w klasie :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, no musisz jeść.. Ja nie jadłam i szczerze, prawie miałam anoreksje, a bardzo daleko mi do niej było nie dawno. A teraz przytyłam, jak słodko <3 A wena sama przyjdzie, wierz mi! Mnie też się ktoś podoba, ale nie chodzi do mojej szkoły i jest moim najlepszym przyjacielem .. Pozdrawiam {Happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  5. nn na s-by-sims. Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejejejejejej jak się cieszę :3 no to czekam na twoje prace graficzne :D! aj tam kochana nie martw się, na pewno ten 'kryzys' minie, też mam tak jesienią i wiosną coś w rodzaju przesilenia wiosennego/jesiennego :) ja np cały czas przymulałam, wkurzyłam się i zaczęłam czytać książkę i mówię ci, że to tak mnie zmotywowało, że w niecałe dwa dni przeczytałam całą książkę, liczącą 725 stron, niby dużo jakby powiedzieli, moim prości znajomi, ale dla mnie w sumie zbyt krótka, i powiem ci, że znowu dostałam zapas energii na wszystko :) teraz trzeba to tylko w szkole wykorzystać. musisz znaleźć bodziec, który też tak na cb zareaguje, dla mnie to była książka, dla cb to może być np pójście na rowery, zdjęcia, rozmowa, może przeglądanie prac graficznych etc. próbuj kochana próbuj, na pewno coś pomoże! :) pozdrawiam serdecznie i trzymaj się mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi się strasznie podoba szablon to nawet sobie nie wyobrażasz! ten układ w szczególności :)

      Usuń
  7. Nowy post na royalsims :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nju u mnie! / s-by-sims

    OdpowiedzUsuń
  9. njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, zapraszam na happinessims! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne, też nie mam nic przeciwko, tylko w moim przypadku trudno jest pamiętać imiona innych simów, i nigdy ich nie pamiętam bo każdy sim jest podobny do drugiego, tylko simów odróżniających się od innych wyglądem, charakterem odróżniam haha :D oj sjuper cieszę się niezmiernie :D a kiedy notencja u ciebie com ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaa takie buty :D! w takim razie nie mogę się doczekać, nie chcę pytać o datę, ale już niedługo prawda ?:D

    OdpowiedzUsuń