3 listopada 2012

Wracam


Hej. Sama nie wiem, co wam tu napisać... Może zacznę od tego, ze tęskniłam? <3
Jest mi źle z tym, ze miałam nie wracać, znowu wracam... Ale nie myślcie sobie, że uległam tej "modzie" na zawiechy, która ostatnio tutaj panowała. (Oczywiście bez urazy, chciałam po prostu zaakcentować to, że ostatnio dużo osób odchodziło).Njee. Niektóre osoby, np. pati czy ala wiedzą, że wgl nie chciało mi się grać w simsy, nawet nie chciało mi się robić grafiki (przez było mi bardzo źle ;c) i to dlatego chciałam odejść. Miałam nawet zamiar usunąć bloga, na szczęście tego nie zrobiłam. Teraz, chyba, wszystko jest w porządku, gram w simsiaki, robię grafikę, mam wene tfurczom i ogólnie jest kul, słit i wgl. Tylko że sama nie wiem jak długo tak jeszcze będzie, bo rodzinki mi się nudzą. Może wezmę przykład z porozrzucanej i wymyślę jakąś oryginalna familję? :3
Na pewno blog teraz będzie inaczej funkcjonował. W najbliższym czasie postaram się jakoś wynagrodzić wam to, że jesteście ze mną i podziękować wam za ten rok. Jeny, jak to wszystko się zmieniło...
No i teraz notka wreszcie będzie o tym, od czym myślę od boajze 2 tygodni - blogosfera na onecie. Chodzi mi o to, że STRASZNIE tęsknię za tamtymi czasami, za nagłówkami 610x400, za stylem tamtych notek, po prostu. Wtedy było naprawdę fajnie i dużo bym dała aby cofnąć się w czasie o rok, znów odkrywać wasze blogi... Ahhh <3 Przybliżać mnie do tamtego okresu ma chociażby mój szablonson wykonany przez Noreen. (Śliczny, nje? Wcale nie jest prymitywny gimbusie ._.) Mam nadzieję że uda mi się odtworzyć tamte czasy na drollsimsie. Taki powrót do przeszłości by addie XD
Możecie być źli, ze najpierw odchodzę później wracam. Ale szczerze? Mam to gdzieś. Kobieta zmienną jest :3

9 komentarzy:

  1. taak wracasz jee ;D taak Pati i Ala wiedzą wiedzą xD nie ma to jak mówienie o sobie w 3 osobie haha xD śliczny nagłoweczek Patka zrobiła, haha co za gimbus xD wcale nie jest prymitywny ._. nom onet był fajny ale się zepsuł ;_; zrób oryginalną familję xDD czekam na nową notke <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeaaa <3 Nawet nie wiesz, jak mi było przykro, jak odeszłaś ;c
    nn na rainbow-sims <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha XD jak się cieszę, że wracasz :d oo tak już nie mogę się doczekać nowych rodzinek :D! a szablonik śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. MAJ DRIMS KOM TRUUU <333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. coś z napędem nie teges, ale spokojnie mam do dyspozycji mamy notbusia, na razie tam będę działać :3 już mam nawet familję ;d of course pokręconą jak to ja zawsze robię XD a i cieszę się, że downloady się przydały jako tako ;D kiedy notencja u cb będzie widoczna ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie usuwałam, właśnie, czemu on zniknął? :C aj nie rób prezentów! największym prezentem jest to, że wróciłaś i mi to zupełnie wystarcza ! :D a następnym wielki prezentem, jest notka z rodzinką lub z grafiką :D! naprawdę, taka notka jest o wiele wartościowsza niż graficzny prezent ;) właśnie chce jakoś przenieść tą rodzinkę na notbusia, no ale zanim ta rodzinka, to najpierw ta nowa ok? bo mam straszną fazę na nią XD w sumie nią jeszcze nie grałam, ba, nawet domku nie zbudowałam do końca XD ale ten domek będzie najlepszy ze wszystkich! *-* ja tutaj czekam na piękną notencję z rodzinką/grafiką! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie :D może nawet dam do pobrania :d ale jak już to z tą rodzinką, bo ona już jest wprowadzona a domek nieskończony XD ojej naprawdę są warte oglądania te moje rodzinki ? miło mi :3 no no tymczasem do roboty bo ja chcę tu widzieć piękną długaśną notkę :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się, że wracasz :3 w sumie...nie tęsknie za czasami 'onetowymi', mimo że praktycznie tam się wychowałam, jeśli chodzi o blogi.dziwne, przez wiele lat byłam przywiązana do onetu, ale jakoś płynnie mi przeszło i teraz z blogspotem jest mi nawet o wiele lepiej.nie mam takich problemów jeśli chodzi o wstawianie obrazków etc. dobra, co ja tu pieprzę.. jeśli nudzą cię rodzinki, to zrób sobie przerwę, nie można grać non stop, w ten sposób wszystko się znudzi xD a wjem coś o tym .. co by tu jeszcze... pisz szybko nową notkę ! :3

    OdpowiedzUsuń