7 lipca 2013

Koniec

Hej, tu Ada. Zastanawiałam się długo, czy napisać tą notkę, czy po prostu usunąć bloga. Ale jednak stwierdziłam, ze chcę się z wami pożegnać. Jest to czysta formalność, myślę że oczywiste było, że to koniec tego bloga. W końcu ostatni post pojawił się pół roku temu (i trochę). Ten okres blogowania to był cudowny czas w moim życiu. Byłam młoda (bo teraz już jestem stara cnie haha), głupia, mogłam całe dnie spędzać przed kompem blogując i grając w simsy. Ale ostatnio życie mi się trochę powaliło:-) = brak czasu na bloga. W sumie nie gram już też nałogowo w simsy. No i jak już to pykam w dwójkę, nie wiem czy ktoś jeszcze tutaj korzysta z tej części. Może ktoś z tych nowszych blogów, których nie ogarniam. Hjfhgdjhg. Notki pod tytułem "Koniec" pisałam w swoim życiu już 857636213 razy, ale myślę że to już ostatni raz. Nie bloguję już od dawna. No chyba ze tumblr się liczy. Uwierzcie mi, kochałam blogosferę jak drugą rodzinę, teraz sama się sobie dziwię ale tak było. Właściwie, to nie wiem po co to wszystko piszę. Większość osób już odeszło, nie jestem pewna czy ktokolwiek to przeczyta. Jeśli ktokolwiek chciałby mieć ze mną jakiś kontakt (pewnie nikt ok) możecie pisać do mnie na twitterze czy na tumblru. Coś czuję że jak zobaczycie o kim jest większość moich tweetów/postów klikniecie ten krzyżyk u góry ekranu no ale.
tt - twitter.com/ontarioblows
tumblr - whatsjusten.tumblr.com
i jeszcze gadó - 40089093



Love&Swag
addie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz